Обмін та повернення

Умови обміну та повернення Бренд Lidiiastyle, grato від Lidiiastyle Дуже дбайливо ставляться до свого клієнта, тому намагаємося пропонувати тільки якісний товар.

Відповідно до закону України (про захист прав споживачів стаття 9) компанія Lidiiastyle, grato від Lidiiastyle гарантує повернення товару протягом 14 днів з моменту придбання в нашому магазині за умови дотримання всіх норм Закону України.

Наш магазин дотримується Закону України (про захист прав споживачів), відповідно до якого можна повернути куплений товар:

  1. Якщо товар має виробничий дефект (стаття 8). Товар має явний дефект.
    • відсутня повна можливість усунення дефекту
    • магазин не може здійснити обмін товару у зв’язку з відсутністю цієї позиції
  2. Товар не задовольнив запити покупця за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин, не може бути ним використаний за призначенням (стаття 9):
    • товар не був у вжитку тобто є новим і з дня покупки пройшло не більше 14 днів без дня покупки
    • збережуть товарний вигляд виробу його споживчі властивості, всі аксесуари, компоненти, що входять до комплектації товару, не порушено упаковку, пломбу, ярлики.

Примітка

При купівлі виробу, воно реалізується з прикріпленою биркою на якій вказана інформація про товар. Покупець повинен пам’ятати, що зривати або зрізати бирку не рекомендується, інакше ми думатимемо, що товар використовувався.

Якщо ви купили вироби собі або на подарунок і вже вдома виявилося, що вам не підходить фасон, колір, розмір, необхідно упаковати його та повернути. Якщо ви хоч раз одягнете виріб на вулицю повернути товар первинної якості, який вже використовувався не вийде, це прописано в статті 9, закон про права споживачів.

Прости звернути вашу увагу, що при отриманні товару поштою або через кур’єра необхідно відразу перевірити зовнішній вигляд виробу, переконатися у відсутності шлюбу та зовнішніх пошкоджень.

Якщо всі умови дотримані ви легко можете повернути товар, обґрунтувавши причину повернення, протягом 14 днів з моменту придбання, так само ви можете гарантовано здійснити обмін за умови, що даний товар є в наявності. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, ви маєте право обрати:

  • придбати інший виріб з нашого асортименту
  • повернути товар та отримати назад гроші у розмірі вартість поверненого товару.

Повернення грошей

При поверненні грошей за товар розрахунок із покупцем проводиться виходячи з вартості товару на момент його покупки. Гроші повертаються на банківську картку покупця (для фізичних осіб), як правило, у день отримання бракованого/невідповідного з будь-яких причин товару Продавцем. І тільки після встановлення факту наявності виробничого дефекту або того факту, що товар дійсно не був у використанні. У разі неможливості повернення грошей у цей день – в інший термін за домовленістю сторін, але не пізніше ніж через 7 днів від дня отримання товару Продавцем. Якщо зовнішній вигляд товару викликає у продавця сумніви щодо його невикористання, то продавець має право відмовити Покупцю в прийомі такого товару.

Умови обміну/повернення товару неналежної якості Стаття 8. Відповідно до Закону України (Про захист прав споживачів) Споживач, купуючи товар, має право розраховувати на гарну роботу (шкарпетку товару, застосування, використання товару має забезпечуватися протягом гарантійного строку).

Якщо протягом відведеного часу з’ясується, що товар є неякісним, покупець має право заявити певні вимоги протягом усього гарантійного терміну.

У разі, якщо виявились недоліки протягом гарантійного терміну, споживач має право вимагати

  • пропорційне зменшення ціни
  • Безоплатне усунення недоліків товару у швидкий термін
  • Відшкодування витрат на усунення недоліків товару Відповідно до Закону України про захист прав споживача для сезонних товарів (у нашому випадку верхній одяг та вироби з трикотажу) гарантійні строки надаються на один сезон, починаючи з моменту настання відповідного сезону:
  • з 15 березня по 15 травня – для товарів весняного асортименту
  • з 15 вересня по 15 листопада – для товарів осіннього асортименту
  • з 15 листопада по 15 березня – для товарів зимового асортименту

Правила термінів гарантії для сезонних товарів, які мають сезонну класифікацію, встановлюється законодавством. Гарантійний термін закінчується із настанням іншого сезону.

Якщо протягом встановленого гарантійного терміну виявляться важливі недоліки, що виникли з вини виробника, підтверджені експертизою, покупець гаразд і терміни встановлені законодавством, і підставі. Обов’язкових для сторін правил має право вимагати від виробника:

  • Повернення повної суми за товар
  • Заміни товару на такий самий або аналогічний з наявних у виробника

Вимоги покупця, передбачені статтею 8 Закону України (Про захист прав споживачів), не будуть задоволені, якщо виробник доведе, що недоліки товару виникли через порушення покупцем правил використання товару або його зберігання. Покупець має право брати участь у перевірці якості товару особисто або через свою довірену особу.

Зворотній дзвінок


    Швидке оформлення замовлення

      Введіть ваш номер телефону і ми вам передзвонимо